Analiza tržišne vrijednosti proizvoda i usluga

Analiza tržišne vrijednosti proizvoda i usluga

Analiza tržišne vrijednosti uključuje izradu izvještaja o konkurentnoj prednosti proizvoda i usluga za koje postoji ideja ili potreba da se plasiraju na lokalna tržišta, te operativno izvršenje i praćenje rezultata. Po zahtjevu organiziramo i manja ili ekstenzivna istraživanja tržišta, u skladu s pravilima struke i kvalitetnim uzorkovanjem.

Naša usluga analize tržišta osigurava pouzdane i relevantne rezultate što u konačnici minimizira rizike plasmana proizvoda i usluga na tržište. Analiza tržišne vrijednosti pruža i uvid u konkretne korake koje je potrebno poduzeti kako bi se značajno povećale šanse za uspjeh na tržištu.

Evaluacija lokalnog predstavnika

Provodimo i evaluacije postojećeg zastupnika, distributera ili trgovinskog predstavnika na domaćem tržištu (po parametrima koji uključuju poslovne reputacije, financijske stabilnosti, portfelja i brandova, aktivnosti na domaćem i regionalnim tržištima…)

Upitnik – procjena kompetencije širenja na tržištu

Ispunite naš upitnik kako bismo bolje razumjeli Vaše potrebe i trenutno stanje te kako bismo što uspješnije dogovorili suradnju na obostrano zadovoljstvo. Ispunite upitnik od 13 pitanja za procjenu sposobnosti Vaše tvrtke da zabilježite rast i mogućnosti u inozemstvu!

Hrvoje Ljubičić
Hrvoje Ljubičić

Osnivač

Zauzmite mjesto na tržištu uz Operando

Kod nas je klijent na prvom mjestu. Kontaktirajte nas!

Branding

Evaluacije snage i pozicije brenda

Branding proizvoda i usluga

Consulting

Financijski consulting i izrada feasibility studija

Consulting

Održivi razvoj

Solarne elektrane, filtracija vode, učinkovita rasvjeta

Outsourcing