Analiza tržišne vrijednosti proizvoda i usluga
Analiza tržišne vrijednosti proizvoda i usluga
Analiza tržišne vrijednosti uključuje izradu izvještaja o konkurentnoj prednosti proizvoda i usluga za koje postoji ideja ili potreba da se plasiraju na lokalna tržišta, te operativno izvršenje i praćenje rezultata. Po zahtjevu organiziramo i manja ili ekstenzivna istraživanja tržišta, u skladu s pravilima struke i kvalitetnim uzorkovanjem.
Naša usluga analize tržišta osigurava pouzdane i relevantne rezultate što u konačnici minimizira rizike plasmana proizvoda i usluga na tržište. Analiza tržišne vrijednosti pruža i uvid u konkretne korake koje je potrebno poduzeti kako bi se značajno povećale šanse za uspjeh na tržištu.
Evaluacija lokalnog predstavnika
Provodimo i evaluacije postojećeg zastupnika, distributera ili trgovinskog predstavnika na domaćem tržištu (po parametrima koji uključuju poslovne reputacije, financijske stabilnosti, portfelja i brandova, aktivnosti na domaćem i regionalnim tržištima…)
Upitnik – procjena kompetencije širenja na tržištu
Ispunite naš upitnik kako bismo bolje razumjeli Vaše potrebe i trenutno stanje te kako bismo što uspješnije dogovorili suradnju na obostrano zadovoljstvo. Ispunite upitnik od 13 pitanja za procjenu sposobnosti Vaše tvrtke da zabilježite rast i mogućnosti u inozemstvu!