Shoptalk konferencija – Revolucija maloprodaje

By Published On: 10 svibnja, 2024Categories: Gospodarski trendoviTags:
Shoptalk konferencija – Revolucija maloprodaje

Shoptalk konferencija

Inovacije potiču razvoj novih trendova i od ključne su važnosti za napredak industrije i evoluciju ponašanja potrošača. Shoptalk jedan je od najpoznatijih događaja u svijetu iz područja maloprodaje i e-trgovine. Donosi novosti koje služe kao relevantan izvor informacija za sve one koji žele razumjeti budućnosti maloprodaje i e-trgovine. Shoptalk konferencija održana je od 17. do 20. ožujka u Las Vegasu.

Najvažniji zaključci održane konferencije bili su:

  • 1
    Vrlo je važno bili partner s vodećim tehnološkim i medijskim platformama.
  • 2
    Potrebno je ubrzati ulaganja u AI tehnologije.
  • 3
    Poželjna je integracija medija u maloprodajno iskustvo.

Bath & Body Works

Ova strategija istražuje nove linije proizvoda kao sredstva privlačenja novih segmenata kupaca, što ukazuje na važnost inovativnog pristupa asortimanu.

Poznati primjeri

Kohl’s i Sephora

Partnerstvom Kohl’sa sa Sephorom želi se privući mlađa populacija. Strateška partnerstva i osvježenje ponude ključni su za privlačenje novih kupaca i poticanje dodatne potrošnje. Kupci žele pomno biran asortiman, ali očekuju i element iznenađenja. S druge strane, ne žele neograničen broj opcija.

Victoria Secret

Nadalje, Victoria Secret smatra ključnim razvoj digitalnih platformi. One omogućuju pristup najnovijim informacijama koje mogu pomoći pri prilagodbi ponuda te prilagodbi prodajnih razgovora koji se odvijaju u fizičkim trgovinama.

Orijentacija na kupca

Ovdje zaposlenici imaju ključnu ulogu u stvaranju personaliziranih iskustava u trgovini. Zbog toga je važno educirati i obučavati prodajno osoblje.

Naglasak se stavlja na personalizaciju i kreiranje ugodnih iskustava u trgovinama, unatoč digitalnom dobu. Važnost personalizacije usluga sve više raste, čime se otvaraju nove mogućnosti za trgovce da angažiraju kupce na inovativne načine i pruže nove doživljaje u prodajnim prostorima.

Od sada pa nadalje u fokusu je pristup orijentiran kupcu, gdje trgovci moraju pružati usluge i proizvode gdje i kako kupci žele, umjesto da se ograničavaju na tradicionalne kanale. Pristup prema kupcu, dakle, više nije opcionalan, već postaje jedina opcija.

Integracija koncepata

Pričalo se i o tzv. “edutaiment” – konceptu koji integrira obrazovanje i zabavu. On je prepoznat kao prijeko potreban element modernog maloprodajnog iskustva. Osim što obogaćuje iskustvo kupnje, potiče ponovnu posjetu te pospješuje lojalnost kao konačnu odrednicu.

Hrvatski predstavnici na Shoptalk konferenciji

Unatoč fokusu konferencije na online trgovinu i usluge, brendovi koji imaju bilo kakav doticaj s fizičkim prostorom neprestano traže načine kako uključiti jedinstven doživljaj, zabavu ili emocije u svoj proizvod.

Mnoge strane tvrtke poput Adidasa, Lega i Lanodre su se zainteresirale za temu Muzeja Iluzija. Muzej Iluzija jedan je od najbrže rastućih industrija “edutainmenta”. Nudi kombinaciju iskustava kroz stvaranje fizičkih trgovina i stvaranja doživljenog edukativnog koncepta.

Glavni zaključci Shoptalk konferencije

Važnost društvenih platformi

Konferencija je naglasila važnost tehnoloških partnerstva, osobito u kontekstu suradnje s društvenim platformama, poput TikTok-a. Društvene platforme otvaraju nove prilike za precizno mjerenje učinkovitosti i angažman kupaca.

Ulaganje u AI i moderne tehnologije

Nadalje, ulaganja u AI i tehnologiju s ciljem personalizacije krucijalna je za stvaranje individualiziranog pristupa kupcima, poboljšanje operativne učinkovitosti i unaprjeđenje kreativnih procesa.

Integracija medija

Osim toga, jedan od ključnih trendova je promjena uloge medija i oglašavanja, od tradicionalnih marketinških investicija do integralnih dijelova maloprodajnog iskustva.

Razvoj društvenih mreža upućuje na budućnost u kojoj će društveni mediji i maloprodaja biti neraskidivo povezani.

Izvor:
Ja TRGOVAC (Objavljeno: 24. travnja 2024.)