Potrošačima je važno porijeklo mesa

By Published On: 14 kolovoza, 2023Categories: HranaTags:
Potrošačima je važno porijeklo mesa

Konzumacija svježeg mesa na visokoj je razini u Hrvatskoj već godinama

81% potrošača konzumira svježe meso. Gotovo polovici populacije jako je bitno koju marku svježeg mesa kupuju, a isto toliko kupuje svježe meso samo kod poznatih domaćih proizvođača.

  • 16% čine veliki korisnici koji konzumiraju svježe meso četiri do šest puta tjedno i više
  • 28% čine srednji korisnici koji konzumiraju svježe meso barem dva do tri puta tjedno
  • 37% čine mali korisnici koji konzumiraju svježe meso jedanput mjesečno

Veliki potrošači svježeg mesa pokazuju iznadprosječni interes za porijeklo svježeg mesa. Jako im je bitno da je meso koje kupuju hrvatskog porijekla, od poznatih domaćih proizvođača, a velik broj potrošača voli kupovati meso kod svog poznatog mesara.

Od vrsta svježeg mesa više od 80% konzumira piletinu i svinjetinu, nešto manje puretinu i junetinu, te stoga ne čudi da je piletina najčešće konzumirano svježe meso.

Među velikim korisnicima svježeg mesa vodeći brend je Cekin s 47% korisnika. Drugo mjesto zauzima PIK Vrbovec s 29% korisnika, a treće Lidl mesnica s 21% korisnika. Brend Cekin vodeći je u odnosu na ostale i u pogledu uzimanja u obzir za kupnju, primarnog korištenja i lojalnosti brendu.

Izvor:
Ja TRGOVAC Objavljeno: 3. svibnja 2023.