Od 1.079 proizvoda cijene pale za 225, rasle za 373. Aplikacija ministarstva gospodarstva “Kretanje cijena” pokazuje da je 30. travnja od 1.079 cijena proizvoda iz potrošačke košarice koji se prate za trgovačke lance Konzum, Tommy i KTC, njih 225 sniženo u odnosu na 31. prosinca 2022. godine, dok su cijene 373 proizvoda povećane.

Primjetno je pojeftinjenje vidljivo kod određenih marki deterdženata za pranje posuđa, šampona za kosu, deterdženata za pranje rublja te toaletnog papira.

Povećanje cijena uglavnom se odnosi na sezonsko voće i povrće, određene suhomesnate proizvode, rižu, čips, gazirane sokove, gaziranu i negaziranu vodu, paste za zube, kavu, čajeve, gris, džemove, gelove za tuširanje i tjesteninu.

Vidljivo je da je potrošačka košarica za proizvode koji se prate na stranici “Kretanje cijena” poskupila od 1,91% do 3,76% u odnosu na 31. prosinca 2022. godine.

Ukupno je 481 cijena ostala nepromijenjena.

Izvor:
Ja TRGOVAC (Objavljeno 4. svibnja 2023.)